Spelend leren ondernemen

De klassen 4B en 4K (economie en handel) mochten op woensdag 3 februari proeven van ‘economie in de praktijk’.

Zes bedrijfsteams probeerden hun GPS-product zo goed mogelijk in de markt te zetten. De prijsstrategie bepalen,
investeren in onderzoek en ontwikkeling, scherpe prijszettingen om de concurrent op de knieën te krijgen,
budget uittrekken voor de opleiding van het personeel, schaalvoordelen door uitbreidingsinvesteringen,
zoeken naar de doelgroep voor de marketing en verkoopstrategieën uitstippelen.
Dit waren de krijtlijnen voor de Top Team Business Games. Het werd een nek aan nek race..
Alle teamleden hebben zich prima ingezet maar de eer van ‘Beste team’ ging uiteindelijk naar:
Birgen Goossens, Arne Michiels, Amber Guldentops en Koen Van Edom.
(VSG)

   
   
   
   

Klik op de foto’s om ze te vergroten!

This entry was posted in Economie and tagged . Bookmark the permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *